Stijgprocedure KLM leidt tot meer herrie
|
| |
NHD
Bekijk bericht op "NHD"
Geplaatst door hendrickx uit woerden
Geplaatst door Hendrickx uit woerden
Geplaatst door hendrikx uit woerden
Geplaatst door jhgriese uit Amstelveen
Geplaatst door A. Boeing uit Hoofddorp
Geplaatst door Karin uit Castricum
Geplaatst door Jan Griese uit Amstelveen
Geplaatst door marianne uit castricum
Geplaatst door Jan Griese uit Amstelveen
Geplaatst door E. Mulder uit Groet
Geplaatst door Hendrickx uit woerden
Een brandstof besparing voor de klm van wat, 1% per vlucht of minder? (op brandstof die al gesubsidieerd is met belasting technische maatregelen)
Het verschil in lawaai tussen een vliegtuig dat op 2 kilometer of 3 kilometer hoogte zit is al enorm, Boven de 4 kilometer heb je zelfs vrijwel geen overlast meer. Door dit langzame starten vliegt het vliegverkeer tot in de verre omtrek van schip, (minstens 50 kilometer), aanmerkelijk lager dan met een snelle start procedure.
En dan vragen om een delta plan voor de luchtvaart?
ze moeten zich zo erg schamen. Walgelijk