Platform Vlieghinder Kennemerland
 

Niet minder, maar meer vliegtuigherrie

 |
 Geplaatst door: Wim 
 |
 Bekeken: 1869 
|
 NHD-Editie Kennemerland 
Niet minder, maar meer vliegtuigherrie Download het gehele artikel 'Niet minder, maar meer vliegtuigherrie'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door anton uit castricum

Deze voorspelling is helemaal uitgekomen. Klere-herrie, dag en nacht, om te zorgen dat we vooral op geen enkel moment rust krijgen.
En wie is met voorrang de grootste overlastveroorzaker? Precies, dat bedrijf met die blauw-witte vliegtuigen ...................... De bedrijfsresultaten van die club kunnen mij niet slecht genoeg zijn, laat ze maar kapot gaan, hoe sneller hoe beter (en dat lijkt ook te gebeuren). voor dat soort anti-sociale bedrijven is (wat mij betreft) geen plaats, in dit land.

Geplaatst door Wim

Anton, Helemaal mee eens. LVNL faciliteert en KLM voert uit. Wat een zootje en als er problemen ontstaan dan rukken ze handlanger en fixer Alders uit de kast. En voor Den Haag is het de ver van mijn bed show. Het lijkt wel of we in een bananenrepubliek leven.

Geplaatst door koeman uit assendelft

ik ben heel boos ik slaap ik geen nacht meer door de grote laagvliegende vliegtuigen elke nacht weer kost mijn gezondgheid ik ben echt ten einde raad en wil jullie dringend vragen om hier wat aan te doen want zo kan het echt niet meer

Geplaatst door Erwin von der Meer uit Castricum

Ik weet niet wat met jullie wordt bedoeld maar de enige die wat zouden kunnen doen zijn de twee clustervertegenwoordigers van dit gebied te weten Eef Haverkort uit Zwanenburg (.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)) en Gerard Jaegers uit Spaarndam (.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)). Dat zijn de twee mensen die de belangen van het cluster Polderbaan zouden moeten behartigen. Of zij dat in voldoende mate doen? Ja dat betekent de sector confronteren en dat willen de meeste mensen niet. Wel de functie maar niet de consequenties die daaruit voortvloeien,

Geplaatst door Jan Griese uit Amstelveen

Conclusie: Die ORS is vooralsnog een schijndemocratie. Via een nieuwe vertrekhal, via een meer herrie veroorzakende nieuwe startprocedure, met als oorzaak , Capaciteit verhoging, via niet METEN van Herrie, maar ondoorzichtig berekenen door schiphol zelf worden de Omwonenden bedonderd. Er werd een klacht geformuleerd en ingediend bij LVNL klachtenafhandeling over de Schiphol-Oostbaan .. ... Het antwoord kwam 4 maanden later... Ik hoor zojuist : De rechter te Groningen besloot: De NAM dient NU direct schade uit te betalen wegens schade en/of waardevermindering van de woningen, en niet pas bij evt verkoop , zoals de NAM wilde .. Daar zou dhr Alders en het ministerie I en M een voorbeeld aan kunnen nemen waar het de regio Schiphol betreft.