Platform Vlieghinder Kennemerland
 

Reacties op dit bericht

Geplaatst door am uit velserbroek

Natuurlijk went herrie nooit. Daar getuigt deze website toch ook van! En dat al weer ruim 17 jaar.
En dat gemanipuleer met allerlei cijfers over uitstoot, meetresultaten en weet ik veel, went ook nooit. Letterlijk ziek worden we hier van Schiphol en KLM en vooral van de medewerkers ervan, want dié doen het toch!
Er wordt echter weer drie en een half miljard euro ( 3500 miljoen euro ) in die stomme vliegerij gepompt en de ziekenverzorgers op de intensive care kunnen barsten. Die krijgen een fooi.
Alles m.b.t. Schiphol en KLM is echt al 20 jaar méér dan schandalig. Weg ermee!

Geplaatst door anoniem1 uit nederland

Klopt helemaal. En 300 miljoen voor het mkb en start ups terwijl juist deze bedrijven de komende jaren de motor zullen zijn van de economie want van schiphol gaat het voorlopig niet komen.
Het geld dat naar de luchtvaart gaat levert de komende jaren niet veel op voor de economie,zou veel beter renderen in het mkb en ook de mederwerkers in de zorg verdienen een hogere beloning.
Maar het gaat dan ook niet om de gehele economie,het gaat om bepaalde belangen.
Uiteindelijk hebben die belangen zichzelf daarmee,als de rest van de economie steeds verder word uitgehold ten koste van kansloze investeringen in de luchtvaart sector is er in de toekomst helemaal niks meer te halen. Een koe melken dat moet je doen met beleid,dan heb je er het langste profijt van. Dat men niet meer naar de lange termijn kijkt doet het ergste vermoeden voor de komende jaren.
Beter zou zijn eerst investeren in mkb,startups en dergelijke. En dan als over 10 jaar de luchtvaart sector weer begint aan te trekken dan kan men daar in investeren,dan is er ook veel meer draagkracht in de rest van de economie om dat te financieren.

Rustige periode nu,verkeersleiders en ruimte in de lucht in overvloed. Mooi moment om eens proef te draaien met hoger aanvliegen,sneller stijgen en cda landingen.

Geplaatst door ir. B. van Marlen uit Uitgeest

Lawaai is schadelijker dan velen aannemen, ook al denkt men er geen last van te hebben. Men gaat nog steeds door met het lage aanvliegen op 600m en daaronder en te laag uitvliegen (NADP2). Geen enkele kans op verbetering wordt aangegrepen. Alleen wil men op termijn de herrie over vaste routes verplaatsen naar de ongelukkigen die daaronder komen te wonen. Zonder enige vorm van grenswaarden of handhaving daarvan. Daarnaast gaat de luchtvaart het klimaatbeleid volledig om zeep helpen met een verdriedubbeling de komende 30 jaar.

Dit ronduit criminele gedrag mag niet doorgaan!

Reageren?

Let op! Door het plaatsen van een reactie gaat u akkoord met onze huisregels.