Platform Vlieghinder Regio Castricum
 

Castricum in de top 5 Schiphol klagers

 |
 Geplaatst door: Wim 
 |
 Bekeken: 1283 
|
 Nieuwsblad voor Castricum 
Castricum in de top 5 Schiphol klagers

Bron: De volledige Bas rapportage leest u hier

Download het gehele artikel 'Castricum in de top 5 Schiphol klagers'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door V.O.S.

Verloedering. Onder. Schipholbeleid.

Zou het woord ´klagers´ bedacht zijn door de Schiphol-group?
Het woord ´klager´ heeft iets van een negatieve lading.

Het is een persoon die zijn of haar ontevredenheid uit.
De Schiphol-group in de ´persoon van Bas´ maakt onderscheid tussen een persoon die veel klachten indiend of vele personen die een klacht indienen.
Met dit gegeven kan worden gemanipuleerd.
U staat te boek als ´veel klager´ of als een persoon die zo af en toe een klacht indient.
Hoe rekent Bas daarmee?

Indien ik kijk naar de reeds zeer vele klachten die al sinds de opening van de Polderbaan
ingediend zijn, is er nog helemaal niets verbeterd voor de omwonenden boven het Noordzee-kanaal.
Integendeel, de situatie is nog steeds aan het verslechteren.
Ik heb dan ook de mening dat het bijhouden en publiceren van klachten door de sector, een groot circus-spel is.

Bas heeft slechts een adviserende rol, maakt wel degelijk een onderdeel uit van de sector, maar de Schiphol-group als zodanig, doet er helemaal niets mee.
Want de Schiphol-group verschuild zich onder de Staats-paraplu.

Wij, de ´klagers´ hebben wij ook nog een stem?
Want van enige democratie op dit vlak is geen sprake,

Geplaatst door Hans

Ik lees in het artikel dat er 10 klachten zijn ingediend in het tweede kwartaal van 2015.
Heel opmerkelijk, omdat ik zelf 14 klachten heb ingediend in dat kwartaal.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan?