Afleidingsmanoeuvres rond Schiphol
|
| | Platform Vliegoverlast Amsterdam

Schiphol en de luchtvaartsector hebben hun PR goed op orde.
Daar kunnen we allemaal nog wat van leren. Hoe doen ze dat toch?
Prof. Fulco van der Veen laat het zien en roept op om je niet te laten verleiden om...
Geplaatst door Kijk naar de toekomst uit Uitgeest
Onderdeel van de slimme PR is het permanent op de voorgrond plaatsen van technische oplossingen. zoals nu weer de installatie van "stille" ramen om slaapverstoring tegen te gaan.
Met een paginagroot artikel van Annet van Aarsen in het NHD wordt dit dan ondersteund, maar over de extra kosten van het vervangen van al het duo en triple glas in zo'n 2,5 miljoen huizen geen woord. Dat is blijkbaar vanzelfsprekend voor de "moderne mens, de METROMENS" die in het 24/7 Daily Urban System van PvdA CEO Benschop's "Holland Metropool" zijn illusie leeft?
Wel diep treurig dat het NHD de hoognodige maatschappelijke oplossingen t.b.v. onze gezondheid en leefomgeving negeert en - parallel aan de installatie van de lobby organisatie MRA 2.0! - zelfs de pagina's Regio opinie in de ban heeft gedaan.
Waar heeft de lezer van deze krant dit aan verdiend, zo lijkt de vraag?