Er is maar 1 moreel verantwoorde richting:
De Beloften gedaan in 1995 (PKB Schiphol 1995) en nogeens herhaald in de Luchtvaartwet 2003 met de moties uit de Eerste en Tweede Kamer (resp: Motie Baarda, en 2e kamer:Moties Van Gijzel, TeVeldhuis, van het Riet, motie Eurlings,Van Gijzel, Te Veldhuis)
Dus niet om de zoveel tijd weer de normen oprekken, als de zaak gaat knellen.
Cerfontaine verdedigde in 2002 de huidige wet te vuur en te zwaard, terwijl deze wet nu in eens krakkemikkig heet? Kom nou...
Geheel eens met J.H Griesse. Schpiphol meer zich meer aanpassen aan haar omgeving. Strengere procedures voor aan- en uitviegen.Eventueel een aanpassing van het banen stelsel om de broodnodige woningbouw rond Schiphol te accommoderen. Dit vraagt om een grootschalige stad en milieu aanpak.
Geplaatst door J.H. Griese uit Amstelveen
De Beloften gedaan in 1995 (PKB Schiphol 1995) en nogeens herhaald in de Luchtvaartwet 2003 met de moties uit de Eerste en Tweede Kamer (resp: Motie Baarda, en 2e kamer:Moties Van Gijzel, TeVeldhuis, van het Riet, motie Eurlings,Van Gijzel, Te Veldhuis)
Dus niet om de zoveel tijd weer de normen oprekken, als de zaak gaat knellen.
Cerfontaine verdedigde in 2002 de huidige wet te vuur en te zwaard, terwijl deze wet nu in eens krakkemikkig heet? Kom nou...