Platform Vlieghinder Kennemerland
 

Zoeken naar vliegtuigen met Schultz

 |
 Geplaatst door:  
 |
 Bekeken: 850 
|
 NHD 
Zoeken naar vliegtuigen met Schultz Download het gehele artikel 'Zoeken naar vliegtuigen met Schultz'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door vos uit Uitgeest

Ze (Schultz) doet haar 'huiswerk' zoals
haar wordt opgedragen door de Schiphol-
group. Ze is tenslotte een marionettepop.
Jammer, want ze weet donders goed hoe de
werkelijkheid is........de mensen (vele!)
klagen tenslotte echt niet voor niks.

Geplaatst door L.R. Aalegeiz uit Spaarndam

Mevrouw Melanie S. van H. komt liever zelf poolshoogte nemen (wat kost dat geintje?) dan dat er meetpalen worden geplaatst.

Wat ze komt doen is volledig politiek, zie ook de uitpsraken van staatsecretaris Van G. van Milieu.

De gehele nacht en ochtend beuken hier de widebody's over ons dak. Gisteravond zag ik lichten aankomen die uiteindelijk recht over ons dorp vlogen, door het midden zogezegd.

Het zou me echter niets verbazen dat op het moment dat Melanie S. van H. uit haar Audi A6 of hoger stapt dat het uitermate stil is in de regio. LVNL kan de neus laten bloeden wat het wil maar een argument van wind is er niet, er is nauwelijks wind...


Geplaatst door Nico uit NULL

Ik heb dezelfde ervaring met het luchtvaartsector. In 2000 werd er voor drie ministeries, de luchtvaartsector, etc. een demonstratie gehouden voor het zeer gericht meten van vliegtuiggeluid bij het Kalfje aan de Amstel. Toen we na de expose wilden gaan meten, kwam er geen vliegtuig meer over. Geen probleem, boel afgebroken en binnen een half uur op een parkeerdak bij Aalsmeer weer opgebouwd en de demonstratie ging gewoon door. Een evalutierapport van Prof. dr. ir. Botteldooren kwam later uit. De initiatiefnemer van de evaluatie op min van V&W werd het werken onmogelijk gemaakt en hem bleef niets anders over dan met de VUT te gaan.
Daarna zeiden bij andere gelegenheden de heren ir. Eisses (TNO-TPD, commissie CdV), dir. ir. Boone (TUD en bestuurslid NAG) en ir. Padmos (min. van V&W en bestuurslid NAG, Innonoise), etc., dat het systeem niet zou werken.
Laat de hele wereld nou weten incluis JASA dat het systeem uitstekend werkt, behalve in het NEDERland. Jaloezie? Vriendjespolitiek?

Dus lieve mensen u wordt op allerlei manieren een rad voor de ogen gedraaid. Zowel politiek als wetenschappelijk.

Geplaatst door gerard uit Castricum

Ja hoor, het is weer zover. Er wordt (toevallig?) niét gevlogen, vandaag, boven de regio Castricum. De luchtverkeersleiding zegt dat ze dat niet expres doen. Inmiddels valt het wél op dat, steeds als er bobo's komen, en niet gevlogen wordt. Inmiddels is enige gezonde argwaan niet meer te vermijden!

Geplaatst door AN uit Amsterdam

SA310855 EHAM
METAR EHAM 310855Z 07007KT 040V110 CAVOK 11/05 Q1023 NOSIG=


Oftewel: op 31 (maart) om 08.55 uur
Z(omertijd) was de windrichting in meetpunt Amsterdam 070 graden met een snelheid van 7 Knopen. De variatie was tussen 040 graden en 110 graden.

Deze windrichting zorgt ervoor dat men start naar het noorden.

Het weer (dit is: de wind) zit dus niet mee.

Geplaatst door webbeheer uit NULL

Dank AN voor het decoderen van het vliegweerbericht. Dit bericht is een feit, en dat pleit de luchtverkeersleiding vrij van een vooropgezet plan.

Geplaatst door Johan uit NULL

Is de wind nu (1/4) zoveel anders dan? Want nu landen ze wel!!

Geplaatst door Angela uit Limmen

Helemaal eens met bovenstaande bericht

Geplaatst door Trudy uit Uitgeest

zelfde windrichting,maar nu wel landen op de polderbaan !!! De leugen regeert

Geplaatst door AN uit Amsterdam

SA010855 EHAM
METAR EHAM 010855Z 13007KT 090V160 CAVOK 10/03 Q1026 NOSIG=

Oftewel: wind uit Zuid-Oostelijk richting (130) (variatie tussen Oost (090) en Zuid-Zuid Oost (160)).

Hoe zuur ook voor jullie: vanuit het oogpunt van de LVNL volkomen logisch (& veilig) baangebruik.

Geplaatst door Angela uit Limmen

welke wind?

Geplaatst door Simon uit NULL

Zelfs met windkracht 6 uit het westen/noordwesten wordt er nog op de Polderbaan/ Zwanenburgbaan geland terwijl dan eigenlijk van de Kaagbaan of Buitenveldertbaan gebruik gemaakt zou moeten worden. Bekijk de historische data maar eens van Fanomos afgezet tegen de toen heersende weersomstandigheden.

Windkracht 6 dwars op de baan is dus waarschijnlijk geen beletsel voor wat betreft de veiligheid van het vliegverkeer. Dat geeft aardig wat ruimte aan LVNL!

Geplaatst door Anne V uit Uigeest

Wat maakt het uit uit welke hoek de wind waait, het is hier gewoon een grote landingsbaan en of dat mens schulz het nou hoort of niet, doof is ze toch!