Welkom bij Bas!

Bas staat voor Bewoners Aanspreekpunt Schiphol. Bas is het nieuwe informatie- en klachtencentrum waar omwonenden terecht kunnen met al hun vragen en klachten over het vliegverkeer op Schiphol. Bas is een gezamenlijk initiatief van Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) en Amsterdam Airport Schiphol (AAS).
Vragen en klachten over het vliegverkeer, baangebruik, aanvliegroutes, veiligheid of over het Schipholbeleid zullen door deskundige medewerkers in behandeling worden genomen. Wij streven er naar binnen 4 dagen te reageren. Bovendien worden alle vragen en reacties permanent gemonitoord, wat ons de mogelijkheid biedt ons werk én dat van LVNL en AAS te verbeteren en de hoeveelheid hinder verder te beperken. Kortom: uw vraag en/of klacht telt! Door een continue samenwerking met Schiphol en Luchtverkeersleiding Nederland beschikt Bas over actuele operationele informatie. Medewerkers zijn op de hoogte van de in gebruik zijnde banen en beschikken over live radarbeelden van startend en naderend luchtverkeer. Ook zijn de medewerkers van Bas dagelijks aanwezig bij de briefings over baangebruik, onderhoudswerkzaamheden en weeromstandigheden.
meer info: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Zie ook: BAS inschrijving kamer van Koophandel.
Bekijk bericht op "www.bezoekbas.nl"
Geplaatst door MH uit NULL
Ik draag u op onze gegevens uit de database van Schiphol te verwijderen. Reden: Schiphol is een particulier bedrijf. Onze gegevens kunnen derhalve voor ongewenste zaken gebruikt worden, zoals bijvoorbeeld de reeds aangekondigde thuisbezoeken die ik uitleg als intimidatie. Met het overdragen van mijn gegevens schond u onze privacy.