Platform Vlieghinder Regio Castricum
 

‘Verouderde vliegtuigen ‘s nachts weren’

 |
 Geplaatst door:  
 |
 Bekeken: 536 
|
 NHD 
‘Verouderde vliegtuigen  ‘s nachts weren’ Download het gehele artikel '‘Verouderde vliegtuigen ‘s nachts weren’'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door Vos

In het blad "Schipholland", wat mensen die
in een lawaaizone wonen vanwege de
luchthaven Schiphol, in de brievenbus
gedeponeerd krijgen, staat de heer Gerlach
Cerfontaine met een zeer brede grijns op
zijn gezicht.
Het bewuste foto'tje is geplaatst bij een
artikel, juist.......over (minder) lawaaige
toestellen. Zou hij ons, (de
geluidgehinderden) soms uitlachen?
Want neem nu een MD11 welke veel door
Amerikaanse maatschappijen wordt gebruikt,
dat is gewoon een enorme pokke herrie-bak!
Citaat: neem nu de Amerikaanse maatschappij
United Airlines welke al veertien jaar
dagelijks vanaf Schiphol naar Chicago en
Washington vliegt. En dat gebeurt dus met de
modernste toestellen die relatief weinig
geluid genereren.........Wat bedoeld die
man? Relatief ten opzichte van wat?
Heden ten dage is het nog steeds een feit,
heer Gerlach Cerfontaine, dat vliegtuigen
HERRIE produceren! Relatief ten opzichte van
een auto, een trein? Dan wint het vliegtuig
nog steeds ruimschoots!
Haal die stomme grijns van uw gezicht, want
we weten toch wel dat u de boel bedondert!


Geplaatst door L.R. Aalegeiz

Wat zijn ze toch dom bij V&W, LVNL en Schiphol:
Slechts 15% beschikt niet over de juiste apparatuur waardoor ‘stil-landen / stil-starten’.
Moet je je eens voorstellen hoe Schiphol zou kunnen groeien binnen de normen (de dubbeldoelstelling) als ze die 15% zouden buiten sluiten?

Wat veel schokkender is (let op AN) dat Schultz van Haegen ‘laat onderzoeken’ hoe ze kan ‘stimuleren’ dat die 15% die navigatiesystemen gaat aanschaffen.
Wat zit die ongelooflijke nitwit van een Van Geel in vredesnaam uit te spoken op dat ministerie van hem? Waarom heeft ie niet bij aantreden geëist dat die 15% geweerd zou worden van Schiphol? Waarom houdt hij zelfs nu z’n mond terwijl zijn politiek opponent aantoont dat er verbeteringen mogelijk moeten zijn?

Waarom gebeurt er helemaal NIETS in de 2e kamer? Zit iedereen dan te wachten hoe de evaluatie van de CDV (oprecht uitgevoerd, ik geloof het werkelijk) politiek de nek zal worden omgedraaid met beloften naar de toekomst, een dringend verzoek van het voltallige kabinet ‘aan de sector mee te denken’ en een “krijg de kolere” richting relatief klein maar zwaar getroffen gedeelte van het electoraat?

Ik begin langzaam te neigen van de uitspraak “vlieg tuig” voor een aantal betrokkenen tot het begrip ‘staatsterrorisme. De ellende die ons treft is tenslotte het gevolg van staatsbedrijf dat de regels mag bepalen.

(we zijn naar binnen gevlucht want in de tuin was het weliswaar heerlijk toeven in de zon maar tussen 16:30 en 17:20 is het hier geen seconde stil geweest.)