Platform Vlieghinder Kennemerland
 

Veelklagers Schiphol zetten de toon

 |
 Geplaatst door: Wim 
 |
 Bekeken: 839 
|
 NHD 
Veelklagers Schiphol zetten de toon Download het gehele artikel 'Veelklagers Schiphol zetten de toon'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door Wim uit Castricum

De omgekeerde wereld, alsof het de veelklagers zijn die de overlast veroorzaken. Samen met mij waren er veel, terechte, veelklagers in de regio Castricum. Na jaren (veel)klagen, een klachtmeldingsysteem dat klagen haast onmogelijk maakte en nimmer positieve effecten van het klagen te hebben gemerkt, ontstond er een toenemend gevoel dat je wordt bedonderd. Ik ben al een tijdje gestopt met klagen. Neemt niet weg dat ik erg veel respect heb voor mensen die het nog volhouden. Deze wegzetten, alsof ze niet helemaal kloppen, vind ik een ernstige vorm van arrogantie. Iets waar je de laatste jaren bijna dagelijks mee geconfronteerd wordt. Je likt je vingers erbij af.

Geplaatst door V.O.S. uit NULL

Verloedering. Onder. Schipholbeleid.

Inderdaad, Wim.
BAS stelt zich al net zo arrogant op als de sector zelf. Of te wel: BAS = de sector en keurt haar eigen vlees!
Ik erger me ook groen en geel aan de herrie die vele toestellen veroorzaken doordat zij onnodig laag over bebouwing heen scheren.
Klachten indienen doe ik ook al een tijd niet meer vanwege de drempel die de sector heeft opgeworpen. Door deze truc wordt in mijn ogen het hele democratische bestel onder uit gehaald. Immers: je onvrede kunnen uiten als burger wordt op deze manier gemanupuleerd. En bevooroordeel je een bedrijfstak ten nadele van artikel 21.
In deze eeuw ontkom je helaas niet of nauwelijks aan herrie, maar er zijn grenzen.
Deze grenzen, waarbij de leefbaarheid gegarandeerd dient te worden, zijn al reeds lang overschreden door de luchthaven Schiphol!

Geplaatst door Jaap de Groot uit Bussum

@Wim en V.O.S. De drempel voor "veelklagers" is nu gesteld op 500. Dus als je elke dag één of meer peridodeklachten indient (die tellen immers voor één, ook al dien je er op een dag meer dan één in), zal je in de statistieken worden opgenomen. Als iedereen die de herrie onaanvaardbaar vindt dagelijks een klacht zou indienen, zal dat in ieder geval tot publiciteit leiden. Persoonlijk vind ik het indienen van een klacht een fluitje van een cent. Ik laat de computer mijn wachtwoord onthouden en dan is het slechts een paar muisklikken om je ongenoegen kenbaar te maken. De meeste rubrieken zijn optioneel en behoef je dus niet in te vullen. Ik deel dan ook niet de mening van deze website om geen klachten meer in te dienen. Minder klachten kan en zal de luchtvaart aangrijpen om te bewijzen dat men minder overlast veroorzaakt, wat de slagvaardigheid van de talloze bewonersplatforms niet ten goede zal komen.