Platform Vlieghinder Regio Castricum
 

Uitbreiden regionale luchthavens ongepast

 |
 Geplaatst door:  
 |
 Bekeken: 567 
|
 NHD 
Uitbreiden regionale luchthavens ongepast Download het gehele artikel 'Uitbreiden regionale luchthavens ongepast'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door leo

* Zo is dat !

Geplaatst door Els

Bravo Meta Meijer, voor dit uitstekende stuk, dat voor iedereen te begrijpen is. Lekker leest dat dan!
Op dit moment dendert er elke minuut, vanaf 5 uur in de nacht een vliegtuig over. Met een wattenhoofd moet je de dag doorbrengen en maar proberen iets niet te horen, wat er zo duidelijk wèl is. Arme nieuwe gedupeerden in Eindhoven en Lelystad, ik wens jullie vast sterkte, al geloof ik niet dat het echt zover komt, dat jullie er zoveel vluchten bijkrijgen, want de tijd is zo aan het veranderen, dat alles mee verandert. En zeker het vlieggedrag!!

Geplaatst door leeswijzer

M.b.t. een vage deal tussen omwonenden en Schiphol valt meer te lezen in de commntaren bij het onderstaande NRC artikelvan 16 oktober 2008. (link: http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=4889_0_1_0_C ) Zeer interessant en verhelderend is met name de bijdrage van een deelnemer van de Alderstafel.

Geplaatst door Els

Ideetje voor de Provincie Noord-Holland???
U heeft, van ons geld, 100 miljoen euro (en ik denk zomaar, véél meer) op rekeningen uitstaan en u wilt beslag leggen op eigendommen van IJslandse banken om nog iets van ons geld terug te krijgen.
Welnu, is dit dus een ideetje, om de Polderbaan te verkopen???? En dan bijvoorbeeld aan de heer Poot, zo dit al mogelijk is? Dan hebben wij allen ons geld terug en wat nog belangrijker is, ons normale, veiliger en schoner leven. Ik denk, dat u wel een goedmakertje verschuldigd bent aan de mensen, die u tot voor kort(een beetje) vertrouwden).

Geplaatst door E. von der Meer


Geplaatst door Ron Vesta

En lees dan meteen even door omtrent de rol hierbij van de CROS, LVLN en het Masterplan - Leitbild(!!)Schiphol voor 1.000.000 vluchten - kortom, de realisatie van de
'Schipholmetropool'.

Geplaatst door bas van den born

De grootste bijdrage voor het milieu zou zijn om de Polderbaan te sluiten.

Er wordt ongeveer 5 tot 8 minuten extra gevlogen en altijd een 15 min extra getaxied.

Dit geeft onnodige ROET TOETEN.



Geplaatst door L.R.Aalegeiz

gemiddeld 800 kilo brandstof per ritje Bas.