De laatste 5 jaar neemt het aantal ‘incidenten’ met ongeveer 10% toe.
In welke verhouding staat dat tot het externe groepsrisico van Schiphol dat volgens de luchtverkeerswet niet mag groeien boven het niveau van 1990?
LVNL verdient haar geld met heffingen en met bijdragen van het rijk.
Waarom moet het rijk (lees burger) betalen? Waarom komt dat niet gewoon uit de sector zelf vandaan? En welk gevolg hebben de bezuinigingen binnen de LVNL op het externe groepsrisico?
Geplaatst door L.R. Aalegeiz uit Onder de Polderbaan
De laatste 5 jaar neemt het aantal ‘incidenten’ met ongeveer 10% toe.
In welke verhouding staat dat tot het externe groepsrisico van Schiphol dat volgens de luchtverkeerswet niet mag groeien boven het niveau van 1990?
LVNL verdient haar geld met heffingen en met bijdragen van het rijk.
Waarom moet het rijk (lees burger) betalen? Waarom komt dat niet gewoon uit de sector zelf vandaan? En welk gevolg hebben de bezuinigingen binnen de LVNL op het externe groepsrisico?