* Zolang het kabinet en de sector weigeren te luisteren naar de omgeving zal elke poging om een betere relatie met die omgeving op te bouwen jammerlijk stranden.
* Zolang kabinet en sector weigeren te aanvaarden dat niet zozeer het aantal dB's van één vliegtuig maar het aantal vliegbewegingen de hoofdoorzaak is van de geluidshinder in de omgeving zal een goede relatie met de omgeving onmogelijk zijn.
** Zolang kabinet en sector weigeren te aanvaarden dat het zinloos groeien in vliegbewegingen alleen maar meer geluidshinder oplevert zullen alle platforms, feller dan ooit, de oorzaak van de hinder bij de bron moeten bestrijden. Met dezelfde wapens al waar de veroorzaker mee strijdt.
We zijn nog lang niet klaar met jou, Cerfontaine, en zeker niet met onze Melanie.
En zo is het Leo,
bovendien: Er werden nog nooit nergens 600.000 vlgbw. beloofd.
In 1999 besloot kabinet KOK II dat er 5 jaar 20.000 bij mochten, Maar wel.......: Binnen de bestaande milieugrenzen.
Dus dat zou een plafond van 520.000 betekenen. 420.000 +100.000
De 11e sept gooide roet in het eten, de economie zat tegen, en.........de grenzen knelden te veel.....boeten moesten worden opgelegd.
Cerfontaine gelooft in zijn eigen sprookjes
die voor velen een horrorscenario inhouden
Jan Griese
De herkomst van het geld dat C wil weggeven?
Het zal komen uit het superdividend!
Dat betekent dat uiteindelijk de belastingbetaler, dus Amsterdam en de staat, dat is wij, de schade moeten afkopen die door slecht management onder ons wordt aangericht.
De wollige dekens van het bedrog.
Saldering? Ook zo'n term. Ieder denkt: "Gecompenseerd, goed toch"?. In werkelijkheid betekent het de grenzen van publiekelijk geaccepteerde aanvaardbaarheid willens en wetens mogen negeren.
1 dB(A)? Lijkt niks. In werkelijkheid duizenden vliegtuigen.
Buitengebied? Fraai. In werkelijkheid een dunne schil. Daar waar de herrie echt is is niet daar, maar in het Luchtvaartgebied: Daar geldt geen bescherming.
Eisen wij:
HELDERE TAAL:
Ontvlechten van LVNL uit luchtvaartbedrijven
onder supervisie stellen van overheid
met IKB erin en onafhankelijk ondersteunend apparaat.
Taak?
Veilig, Efficient en Zindelijk vliegen.
Geplaatst door leo uit de kwakel
* Zolang kabinet en sector weigeren te aanvaarden dat niet zozeer het aantal dB's van één vliegtuig maar het aantal vliegbewegingen de hoofdoorzaak is van de geluidshinder in de omgeving zal een goede relatie met de omgeving onmogelijk zijn.
** Zolang kabinet en sector weigeren te aanvaarden dat het zinloos groeien in vliegbewegingen alleen maar meer geluidshinder oplevert zullen alle platforms, feller dan ooit, de oorzaak van de hinder bij de bron moeten bestrijden. Met dezelfde wapens al waar de veroorzaker mee strijdt.
We zijn nog lang niet klaar met jou, Cerfontaine, en zeker niet met onze Melanie.