Platform Vlieghinder Kennemerland
 

Schiphol   200 miljoen in verhuisfonds

 |
 Geplaatst door:  
 |
 Bekeken: 586 
|
 NHD 
Schiphol   200 miljoen in verhuisfonds Download het gehele artikel 'Schiphol   200 miljoen in verhuisfonds'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door Erwin von der Meer uit Castricum

De heer Cerfontaine maakt goede zier met zaken waarvoor hijzelf de verantwoordelijkheid niet kan dragen. Van de genoemde 200 miljoen Euro zou de provincie een derde moeten betalen en de (toekomstige) aandeelhouders moeten dit natuurlijk ook willen. Ja, en als zij dat niet willen dan kan de heer Cerfontaine er ook niets meer aan doen. Aan hem heeft het in ieder geval niet gelegen. Ook opmerkelijk is dat de heer C. zich het liefst beperkt tot de directe omgeving van Schiphol. Het buitengebied is voor hem geen thema. Wel Flitspalen aan de rand van Schiphol maar liever geen handhavingspunten in het buitengebied. Dat maakt de zaak voor Schiphol alleen maar lastig. Heer C. is een gewiekste man die zijn eigen belang goed in de gaten houdt, graag mooie zier maakt en voor de rest zal het hem eigenlijk een zorg zijn. Je moet maar durven. Een relatie willen opbouwen met de omwonenden klinkt goed maar dat behoeft integriteit. Hoe kun je in dit kader de adviezen van de Commissie Eversdijk m.b.t. het buitengebied afdoen als niet ter zake doende. Op de argeloze burger komt de heer C. best als begripsvol en charmant over maar als je zijn doen en laten echt analyseert volgt teleurstelling. Integriteit naar de omwonenden toe is hem onbekend.

Geplaatst door Olav Bijvoet uit Castricum

DE WOLLIGE DEKENS VAN HET BEDROG

De herkomst van het geld dat C wil weggeven?
Het zal komen uit het superdividend!
Dat betekent dat uiteindelijk de belastingbetaler, dus Amsterdam en de staat, dat is wij, de schade moeten afkopen die door slecht management onder ons wordt aangericht.

De wollige dekens van het bedrog.

Saldering? Ook zo'n term. Ieder denkt: "Gecompenseerd, goed toch"?. In werkelijkheid betekent het de grenzen van publiekelijk geaccepteerde aanvaardbaarheid willens en wetens mogen negeren.

1 dB(A)? Lijkt niks. In werkelijkheid duizenden vliegtuigen.

Buitengebied? Fraai. In werkelijkheid een dunne schil. Daar waar de herrie echt is is niet daar, maar in het Luchtvaartgebied: Daar geldt geen bescherming.

Eisen wij:

HELDERE TAAL:

Ontvlechten van LVNL uit luchtvaartbedrijven
onder supervisie stellen van overheid
met IKB erin en onafhankelijk ondersteunend apparaat.
Taak?
Veilig, Efficient en Zindelijk vliegen.