Weer een voorbeeld van om de waarheid heen draaien tot dat die toch naar buiten komt.
Eerst was het onderhoud,
dan werd het: "wat ruimte scheppen voor de rest van het vliegjaar" en de verkregen ruimte besteden aan onderhoud.
Wanneer wordt de voorlichting door de luchtverkeersleiding eindelijk eens ronduit geloofwaardig?
Hoe dan ook: het betekent dat twee dagen geluidruimte per baan opsparen om de rest van het overblijvende 'vliegjaar', zo'n 45 dagen, weer voluit te kunnen inzetten.
De limiet is dus niet wat een mens kan verdragen
de limiet is: de baan moet maximaal belastbaar zijn:
capaciteit gaat vioor leefbaarheid
Het is een rot-maatregel want het betekent dat de belasting in wat overblijft kan worden geintensiveerd.
Ondertussen kunnen ze nu ergens anders, waar het wat erg rustig was geweest, de zaak weer 'in evenwich't brengen.
Hoe moet dat met die 'groei' van Schiphol, wanneer ze nu al vol zitten?
Oh nee: de oorzaak van het vollopen was: "de door parallel starten veroorzaakte ontwikkeling van de geluidbelasting in de handhavingspunten". Konden ze niet zo goed tussen de handhavingspunten doorvliegen of zo? Het is walgelijk hoe de verstrekte informatie zo is dat niemand er een touw aan vastknopen kan.
De mededeling wordt bij het IKB (de CROS website) dan gevolgd door een ellenlang verhaal met plaatje over baanonderhoud.
Wij hebben mooi ons best doen om te begrijpen wat er gebeurt, proberen orde op zaken te stellen, overzicht te krijgen en vertrrouwen in een beter werkende toekomst:
We zijn weer helemaal terug bij af: het IKB in dienst van propaganda voor de sector
Ik vond het al zo verdacht stil vandaag, eindelijk weer eens rust in ons dorp, dan een groot deel van de dag 65 vliegtuigen per uur over ons huis. Wat een wereld van verschil!! Dit was een ontspannen dagje.
Die dagelijkse enorme herrie doet wel veel met je, het is toch zeer vervelend, de rust van vandaag is zo ontspannend.
Geplaatst door Olav uit NULL
Eerst was het onderhoud,
dan werd het: "wat ruimte scheppen voor de rest van het vliegjaar" en de verkregen ruimte besteden aan onderhoud.
Wanneer wordt de voorlichting door de luchtverkeersleiding eindelijk eens ronduit geloofwaardig?
Hoe dan ook: het betekent dat twee dagen geluidruimte per baan opsparen om de rest van het overblijvende 'vliegjaar', zo'n 45 dagen, weer voluit te kunnen inzetten.
De limiet is dus niet wat een mens kan verdragen
de limiet is: de baan moet maximaal belastbaar zijn:
capaciteit gaat vioor leefbaarheid
Het is een rot-maatregel want het betekent dat de belasting in wat overblijft kan worden geintensiveerd.
Ondertussen kunnen ze nu ergens anders, waar het wat erg rustig was geweest, de zaak weer 'in evenwich't brengen.
Hoe moet dat met die 'groei' van Schiphol, wanneer ze nu al vol zitten?
Oh nee: de oorzaak van het vollopen was: "de door parallel starten veroorzaakte ontwikkeling van de geluidbelasting in de handhavingspunten". Konden ze niet zo goed tussen de handhavingspunten doorvliegen of zo? Het is walgelijk hoe de verstrekte informatie zo is dat niemand er een touw aan vastknopen kan.
De mededeling wordt bij het IKB (de CROS website) dan gevolgd door een ellenlang verhaal met plaatje over baanonderhoud.
Wij hebben mooi ons best doen om te begrijpen wat er gebeurt, proberen orde op zaken te stellen, overzicht te krijgen en vertrrouwen in een beter werkende toekomst:
We zijn weer helemaal terug bij af: het IKB in dienst van propaganda voor de sector
Bah!
Olav