"Tsss, wat moet je ook met regels?" zal de sector denken, alleen maar lastig om steeds weer uit te moeten leggen dat ze niet haalbaar zijn.
Hoe kan het zijn dat Den Haag jaar op jaar toestaat dat 'de regels' overtreedden worden. Zeg dan gewoon tegen de omwonenden: "Jullie zijn de l*l, scheer je weg!" maar nee, er zal een convenant komen...
'Op vier punten dreigt de luchthaven in 2007 de geluidsmaxima te overschrijden'
Is daarom het 'salderen' bedacht?
Hier neem je wat, daar geef je wat.......herrie in dit geval.
Alleen, is er tegenwoordig zoveel herrie in de omgeving (lees: ook op 35Km. afstand van de luchthaven) dat, al wordt er 'gesaldeerd', daar vooralsnog niets van te merken is. Het zijn gewoon veel en veel te veel vliegbewegingen boven een relatief klein oppervlak!
Dat weet ook Den Haag, dat weet ook de luchtvaartsector.
Dus het enige wat variabel kan zijn, zijn de regels! Die kun je maken voor de goede sier en als je het 'goed' doet, wel de ruimte geven! Vrij interpreteerbaar zodat geen mens de bomen door het bos meer ziet.
Dan heb je als politiek / bedrijfstak luchtvaart, je doel bereikt!
2006 is reeds een hele grote trog met vliegtuigherrie geworden voor Uitgeest, een jaar waarin ongelovelijk veel herrie is uitgestort...........wee o wee 2007.......
Geplaatst door L.R. Aalegeiz uit Spaarndam
Hoe kan het zijn dat Den Haag jaar op jaar toestaat dat 'de regels' overtreedden worden. Zeg dan gewoon tegen de omwonenden: "Jullie zijn de l*l, scheer je weg!" maar nee, er zal een convenant komen...
Wat een schorriemorrie.