Doel voor de korte termijn: De eerdaags te vernieuwen ruimteclaim voor de toekomst veilig stellen. Eenmaal veiligesteld, dan zul je zien dat het wisselgeld 'inleveren baan' plots van de baan is... Leer mij inmiddels politici kennen.
We zullen de 2e Kaagbaan niet gebruiken voor starten. Rijsenhouters let op uw saeck
Als die baan er eenmaal ligt wordt deze gebruikt, evenzo ging dat bij de Buitenveldertbaan
Tja, Johan, ik leef met je mee, maar de meeste mensen zijn er toch van overtuigd, dat startende vliegtuigen veel en veel meer herrie en ergernis geven.
Capaciteit, capaciteit en nog eens capaciteit. Van gebouwen wel te verstaan. Het zou me niet verbazen als er straks een baan gebruikt gaat worden om kantoren langs te zetten. Paar strepen erbij op die baan en klaar is je kantoren wijk (uitstekend geïsoleerd waarschijnlijk).
De opbrengsten van vastgoed betalen met alle gemak de mogelijke boetes die sporadisch worden uitgedeeld. Schiphol is dan politiek gedekt, het volume van vluchten neemt toe met de nieuw aan te leggen baan dus de KLM is ook blij. De enige die weer de bietenbrug op kan, dat is de burger.
Ik kan me wel indenken welke baan ze dan sluiten. Eentje die nauwelijks gebruikt wordt. Persoonlijk ben ik van mening dat geen enkele baan langer dan 8 uur per dag open mag zijn en daar redden ze zich dan maar mee.
Geplaatst door Gerard uit NULL