Platform Vlieghinder Regio Castricum
 

‘Nieuwe baan Schiphol’

 |
 Geplaatst door:  
 |
 Bekeken: 2546 
|
 NHD 
‘Nieuwe baan Schiphol’ Download het gehele artikel '‘Nieuwe baan Schiphol’'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door Gerard

Doel voor de korte termijn: De eerdaags te vernieuwen ruimteclaim voor de toekomst veilig stellen. Eenmaal veiligesteld, dan zul je zien dat het wisselgeld 'inleveren baan' plots van de baan is... Leer mij inmiddels politici kennen.

Geplaatst door J.H. griese

We zullen de 2e Kaagbaan niet gebruiken voor starten. Rijsenhouters let op uw saeck
Als die baan er eenmaal ligt wordt deze gebruikt, evenzo ging dat bij de Buitenveldertbaan

Geplaatst door Johan

Alsof dalende vliegtuigen minder erg zijn!! Iedere minuut een daler (de Kolderbaan) is ook om gek van te worden.

Geplaatst door J.H. griese

Tja, Johan, ik leef met je mee, maar de meeste mensen zijn er toch van overtuigd, dat startende vliegtuigen veel en veel meer herrie en ergernis geven.

Geplaatst door L.R. Aalegeiz

Capaciteit, capaciteit en nog eens capaciteit. Van gebouwen wel te verstaan. Het zou me niet verbazen als er straks een baan gebruikt gaat worden om kantoren langs te zetten. Paar strepen erbij op die baan en klaar is je kantoren wijk (uitstekend geïsoleerd waarschijnlijk).

De opbrengsten van vastgoed betalen met alle gemak de mogelijke boetes die sporadisch worden uitgedeeld. Schiphol is dan politiek gedekt, het volume van vluchten neemt toe met de nieuw aan te leggen baan dus de KLM is ook blij. De enige die weer de bietenbrug op kan, dat is de burger.

Geplaatst door Willem

Ik kan me wel indenken welke baan ze dan sluiten. Eentje die nauwelijks gebruikt wordt. Persoonlijk ben ik van mening dat geen enkele baan langer dan 8 uur per dag open mag zijn en daar redden ze zich dan maar mee.