SPL verwacht als gevolg van groei een toename van 6000 arbeidsplaatsen over X jaren en een groei van minimaal 15% aan passagiers over X jaren.
Nu de milieuheffing het aantal reizigers beperken zal (en dat is GOED voor het milieu!!) komen die 6000 arbeidsplaatsen er misschien niet of wat minder.
En dat is wat anders dan dat het 6000 plaatsen zou kosten.
Je rijk rekenen met niet verdiend geld is zoooooo dom.
Pure waarheid is ook dat de luchtvaartsector aan meerdere kanten in de watten wordt gelegd.
De brandstof die niet wordt belast, alle fiscale voordelen die de sector geniet.
Als de brandstofprijs weer voor de zoveelste keer wordt verhoogd, verhogen de luchtvaartmaatschappijen ook hun prijzen.
Hoor je de reisbranche dan ook?
Weet u dat de levensmiddelen-verhoging er voor de 'gewone man' harder in hakt dan het tot eerste levensbehoefte verheven vliegen?
Trouwens: de Schipholgroup heeft beweerdt dat zij niet kunnen leven van 'de gewone man'. Zij moet het hebben van de overstappers. En nu staat de reiswereld ineens op haar kop, omdat de 'gewone man' niet meer op vakantie zou kunnen!
Dat is schijnheiligheid ten top! Of zo je wilt: misleiding!
Geplaatst door leo uit de kwakel
Wat men eigenlijk bedoelt is het volgende:
SPL verwacht als gevolg van groei een toename van 6000 arbeidsplaatsen over X jaren en een groei van minimaal 15% aan passagiers over X jaren.
Nu de milieuheffing het aantal reizigers beperken zal (en dat is GOED voor het milieu!!) komen die 6000 arbeidsplaatsen er misschien niet of wat minder.
En dat is wat anders dan dat het 6000 plaatsen zou kosten.
Je rijk rekenen met niet verdiend geld is zoooooo dom.