Mebrouw Wissenburg kan weten of haar veronderstelling juist is omdat alle vluchten geregistreerd zijn. Indien we over een behoorlijk beheerschap hadden kunnne beschikken, zouden dergelijke informaties hebben kunnen helpen om flexibel met baangebruik om te gaan en daardoor de oorzaak van klachten en aantal klachten weer te reduceren. (Niet het aantal klagers in die maand, omdat eenmaalgeklaagd in een maand, blijft geklaagd in die maand!).
Op het moment is de regeling allerminst flexibel. Flexibiliteit en balans is waar de platforms naar streven.(zie notitie 'zorgzaam sturen').
Het IKB geeft per kwartaal ook informatie over baangebruik. Voor liefhebbers kun je daar heel wat informatie uit halen. Eigenlijk moet dat niet aan liefhebbers worden overgelaten, maar is het een plicht van LVNL. Die doen het evenwel waarschijnlijk niet, of laten gegevens niet zien. Jammer!
Geplaatst door Olav uit NULL
Op het moment is de regeling allerminst flexibel. Flexibiliteit en balans is waar de platforms naar streven.(zie notitie 'zorgzaam sturen').
Het IKB geeft per kwartaal ook informatie over baangebruik. Voor liefhebbers kun je daar heel wat informatie uit halen. Eigenlijk moet dat niet aan liefhebbers worden overgelaten, maar is het een plicht van LVNL. Die doen het evenwel waarschijnlijk niet, of laten gegevens niet zien. Jammer!