Wat is wijsheid in deze kwestie . Schiphol verlaat in ieder geval hetAlderstafel accoord :
Prijsvechters is de laagste categorie voor de netwerkverbindingen. Maar KLM heeft jaren slim geprofiteerd van de transfer-passagiers,om haar netwerk in stand te houden. Er schijnt nu een ontwikeling aan tekomen van mer het point to point vliegen, waarop Prof de Wit,directeur Airnet al op wees. Voor nederland hebben de tranfer passagiers geen toegevoegde waarde, alleen indirect om het KLM netwerk aan de gang te houden,het geen toch ook voors chiphol voordeel biedt. Infeite is schiphol al jaren te groot in vergelijking met de grote landen,met veel meer achterland. Wie het weet mag het zeggen....
Geplaatst door Jan Griese uit Amstelveen
Prijsvechters is de laagste categorie voor de netwerkverbindingen. Maar KLM heeft jaren slim geprofiteerd van de transfer-passagiers,om haar netwerk in stand te houden. Er schijnt nu een ontwikeling aan tekomen van mer het point to point vliegen, waarop Prof de Wit,directeur Airnet al op wees. Voor nederland hebben de tranfer passagiers geen toegevoegde waarde, alleen indirect om het KLM netwerk aan de gang te houden,het geen toch ook voors chiphol voordeel biedt. Infeite is schiphol al jaren te groot in vergelijking met de grote landen,met veel meer achterland. Wie het weet mag het zeggen....