Platform Vlieghinder Regio Castricum
 

Jan Cocheret: Tijd voor een ander geluid (Schiphol - Lelystad Airport)

 |
 Geplaatst door: Wim 
 |
 Bekeken: 834 
|
 luchtvaart nieuws.nl 
Jan Cocheret: Tijd voor een ander geluid (Schiphol - Lelystad Airport)

Schiphol moet en zal uitbreiden op Lelystad. Dat is de boodschap die Schiphol in het ondernemingsplan Lelystad Airport de wereld in slingert! Als het niet zo treurig was, is het eigenlijk wel vermakelijk om te lezen hoe alle mogelijke feiten en argumenten zorgvuldig naar dezelfde conclusie worden gebogen door de vele hardwerkende beleidsmakers die aan het boekje meegewerkt hebben. Lees meer…


Reacties op dit bericht

Geplaatst door Jaap

Wat een vaag verhaal. Wat wil hij nu eigenlijk zeggen?

Geplaatst door nooitgedagt

Jaap, allereerst is Jan Cochert tamelijk helder.Hij laat blijken dat het anders moet.Kort door de bocht schrijft hij dat de geluidsnorm onwaarachtig is, dat Schiphol met zijn beleidsmedewerkers onwaarachtig is door leugens rond te strooien, dat de polder een onwaarachtige groter vliegveld zou kunnen krijgen. In de polder, wonen paar mensen en dieren. Dat de Schiphol Group!!! onwaarachtig is omdat ze geen enkele maar dan ook geen enkele belofte, toezegging op papier/ mondeling zijn nagekomen dit al ongeveer 15 jaar. Pas op Twente. Pas op Lelystad.Pas op Dronten. Pas op Oldenzaal. Pas op Duitse inwoners. Pas op Belgische inwoners. Houdt de door Oger mooi aangekledenen met de mooie handgemaakte schoenen- medewerkers in de gaten en vertrouw ze niet. Ga ook niet lekker meekletsen met ze. Laat u niet uit elkaar spelen.Ze zijn geoefend in doorzichtige karate tactieken etc. Dit zijn natuurlijk niet de woorden bovengenoemd schrijver.

Geplaatst door V.O.S.

Verloedering. Onder. Schipholbeleid.

' Tijd voor een ander geluid '

Cijfers liegen niet, zo wordt algemeen gesteld. Mijn inziens is het maar hoe je ze interpreteert. Bij mij is 1+1 nog steeds 2.
Dus en Schiphol en Lelystad er bij is hoe dan ook, extra herrie op een klein oppervlak.
Over de vervuiling en onveiligheid nog maar te zwijgen.
Schiphol is qua oppervlak al veel te groot.
Het heeft er voor gezorgd dat het veel vastgoed in bezit heeft gekregen en kan dat eigenlijk niet ten volle benutten i.v.m. de geldende geluidsregels. Waar zouden de inwoners zijn zonder de geluidsregels die toch al zo veel mogelijk in het voordeel van de luchthaven worden gehanteerd?
Als het aan Schiphol zou liggen, zouden al die inwoners worden gedeporteerd. Die zijn maar lastig en staan de volle benutting van de luchthaven in de weg. Dan maar een uitbreiding op een steenworp afstand. Schiphol is als een virus dat over Nederland heen walst. Wat dat voor kwalijke gevolgen genereerd, weten wij in de Randstad, maar al te goed! Het zou de Schiphol-group sieren indien zij zich sterk zou maken om Nederland bv. leefbaarder te maken, dus schoner, veiliger en vooral stiller. Hoe? Een (schier)-eiland in de Noordzee. Maar helaas, het ontbreekt haar aan visie en moddert op dezelfde oude weg door, waarbij de arrogantie naar de inwoners toe helaas nog steeds aanwezig is.

Geplaatst door Jan Griese

@Jaap: Jan Cocheret was piloot en zit nu in de reisbranche. Dus zijn verhaal komt voort uit puur eigen belang. Daarnaast is de man natuurlijk honds brutaal,en manisch. Hij zal zeker niet onder de B.baan, te Uitgeest, onder de Aalsmeerbaan of bij Lijnden wonen. Niet serieus te nemen prietpraat. @Nooitgedagt zag het goed: mooie kleding, en handgemaakt etc ha ha. Je haalt ze er vaak zo uit.Hoewel .. de instappertjes van de heren, en de puntschoenen geven vaak ook hun wansmaak aan. Inderdaad, betrouwbaar bleken ze zeer zelden,ook de project managers van het ministerie, we zagen ze de afgelopen 20 jaar allemaal langskomen, eerst aangekondigd in grote dure kleuren a4- formaat folders, waarna ze het 2 jaar uithielden,en dan weer afdropen, omdat de manipulaties niet houdbaar bleken. Tja VOS helaas is uw visie juist !