Platform Vlieghinder Kennemerland
 

Geluidhinder Schiphol = Politiek

 |
 Geplaatst door: webbeheer 
 |
 Bekeken: 748 
|
 Weekblad Westerpost 
Geluidhinder Schiphol = Politiek Download het gehele artikel 'Geluidhinder Schiphol = Politiek'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door Ton uit NULL

Het lijkt me NIET verstandig af te wachten wat de verschillende partijen in hun verkiezingsprogramma zullen zetten.
ZEG het maar en met Kracht wat ze erin móeten zetten.
Het is geen 5 voor 12. Wat betreft de omgeving, en niet alleen voor de Aker, Zwanenburg en Badhoevedorp , is het VER OVER TIJD.
Stoppen én krimpen.
De hoogste tijd!!

Geplaatst door Ton uit NULL

Bijvoorbeeld:
"dat in de praktijk blijkt en al is gebleken dat parallel starten om hun eigen veiligheidsredenen niet kan en om sociale- en milieuredenen niet moet".
En: "dat die idiote wettelijke maatregel om de luchtweg direkt naar het westen te mogen verlaten zodra de 1000 meter hoogte (3000 ft)bereikt is" nu ook DIREKT uit de wet geschrapt dient te worden.
Ná het verlaten van de baan hebben de vliegtuigen al na 3 of 4 km die hoogte bereikt. Nog vóór het noordzeekanaal.
Tel uit je winst met die mooie routes uit de voorlichting. Misleiding.

Geplaatst door Observer uit Nederland

De LVNL vroeg zich af hoe dat nu toch kan: overlast door direct rechts af te buigen?
Leugens... Dat was het vooropgezette doel ! ! !
Het heette: "Eerst de SID vastleggen, voor de veiligheid en de automatismen, daarna volgt optimalisatie. De omgekeerde wereld. Die optimalisatie blijft straks natuurlijk achterwege !