Geluiden uit het Schipholoverleg
|
| |
Download
het gehele artikel 'Geluiden uit het Schipholoverleg' Nieuwsblad voor Castricum
Geplaatst door j h griese uit Amstelveen
Geplaatst door Victor uit Krommenie
Geplaatst door L.R. Aalegeiz uit Spaarndam
Geplaatst door j h griese uit Amstelveen
Geplaatst door L.R. Aalegeiz uit Spaarndam
Geplaatst door j h griese uit Amstelveen
Geplaatst door Els uit Castricum
Geplaatst door Els uit Castricum
Geplaatst door leo uit de kwakel
Geplaatst door j h griese uit Amstelveen
Geplaatst door Gerard uit NULL
Geplaatst door j h griese uit Amstelveen
Geplaatst door Gerard uit NULL
Geplaatst door Jhgriese uit Amstelveen
Geplaatst door Gerard uit NULL
Geplaatst door Jhgriese uit Amstelveen
Geplaatst door Gerard uit NULL
Geplaatst door Jhgriese uit Amstelveen
Geplaatst door Gerard uit NULL
Geplaatst door Victor uit Krommenie
Om nog maar eens aan te geven dat de cijfers die ik eerder bekend maakte wel degelijk kloppen, de vermindering van landingen op de polderbaan is eigenlijk nog iets meer dan Hans aangeeft..
Echter de Zwanenburg krijgt een enorme lading landingen erbij!!
Dit betekend enorme extra overlast voor Krommenie/Assendelft!!
Zaanstad doet hier NIETS mee!
Uit het Aldersadvies 2020 blijkt het volgende tov LVB 2008:
44% MEER landingen op Zwanenburg(18c)-> +13.600
8% MEER starten op Zwanenburg(36c)-> +2.600
25% MINDER landingen op Polderbaan(18R)-> -21.200
28% MEER starten op polderbaan(36L)-> +19.800
Zwanenburg zal totaal 26% MEER worden gebruikt
Polder baan zal totaal 1% MINDER worden gebruikt.
Het enige waar we wat aan hebben is minder vliegen of heeeeel hoog....en zeker niet over dorpskernen!!