Nergens werd officieel vastgesteld dat Castricum en IJmuiden na hetingebruiknemen tot de hinderzone zijn gaan behoren.
Het is zelfs zo dat een voorstel in die richting van de commissie Eversdijk door Schiphol sterk wordt afgewezen. (zie de brief van Schiphol over flexibiliteit aan de commissie Deskundigen Vliegtuiggeluid gedateerd 28 oktober 2004 op de website van de commissie: http://www.vliegtuiggeluid.nl).
Dat collega Schuyt hier in loopt, laat zien dat een titel onvoldoende is als achtergrond voor een oordeel en je echt wel werk moet verzetten, voor je door hebt dat je door Schiphol een oor wordt aangenaaid.
Het is de bekende techniek van de sector: verdeel het probleem over zoveel mogelijk instituten. Ze lezen elkaar niet en niemand weet wat de som van de delen is. Waarschijnlijk wordt deze propaganda met de hier genoemde € 10.000 heel erg goedkoop gekocht. Voor de broodnodige isolatie had Schiphol geen geld meer.
Het was zo’n succesvolle serie dat "SEX in the City” gerealiseerd wordt op Schiphol met massagehallen, escortservice, etc.. Onze politici kunnen dan tijdens het wachten op de vlucht relaxen. Aan de kleine luyden is ook gedacht en wordt er subsidie voor het verengingsleven in kleine kring verstrekt.
Wat een heerlijk gevoel geeft dat ons dat de politici geheel relaxed over onze hoofden naar het buitenland vliegen om onze zaak daar te bepleiten.
'Uitgeest gaat rooskleurige toekomst tegemoet' juicht burgervader J. Kroon op de voorpagina van het plaatselijke sufferdje. En jawel: naast het artikel de donaties van v/h fonds, hoe meer vluchten, hoe meer de Directie Schiphol sinterklaas speelt. In het artikel van Kroon (CDA) geen woord over de aantasting van de leefbaarheid. Wel is er een nieuwe CDA spot voor de zendtijd PP: milieu en duurzame mobiliteit zijn bij het CDA in goede handen! Hoort helemaal bij deze 'firma list & bedrog'!
"Als ik nu iets aan jouw geef ben jij dan bereid om mij iets te gunnen."
In de bouwsector wordt dit spelletje al jaren zo onderling gespeeld. Dan heet het bouwfraude en rolt heel politiek Nederland over elkaar heen. Schiphol pakt het slimmer aan en doet het in het openbaar.
Misschien is het tijd om eens onderzoek te doen naar Schipholfraude
Den Haag--------->Schiphol.
Wie het verschil ziet mag het zeggen!
Er bevinden zich op beide locaties zo-
genaamde 'witte boorden' criminelen.
Een grote maffia. En zoals men wel weet:
Maffia-leden gooien het altijd wel op
een onderling akkoordje!
Geplaatst door Olav uit NULL
Nergens werd officieel vastgesteld dat Castricum en IJmuiden na hetingebruiknemen tot de hinderzone zijn gaan behoren.
Het is zelfs zo dat een voorstel in die richting van de commissie Eversdijk door Schiphol sterk wordt afgewezen. (zie de brief van Schiphol over flexibiliteit aan de commissie Deskundigen Vliegtuiggeluid gedateerd 28 oktober 2004 op de website van de commissie: http://www.vliegtuiggeluid.nl).
Dat collega Schuyt hier in loopt, laat zien dat een titel onvoldoende is als achtergrond voor een oordeel en je echt wel werk moet verzetten, voor je door hebt dat je door Schiphol een oor wordt aangenaaid.
Het is de bekende techniek van de sector: verdeel het probleem over zoveel mogelijk instituten. Ze lezen elkaar niet en niemand weet wat de som van de delen is. Waarschijnlijk wordt deze propaganda met de hier genoemde € 10.000 heel erg goedkoop gekocht. Voor de broodnodige isolatie had Schiphol geen geld meer.
Professor Bijvoet