Platform Vlieghinder Regio Castricum
 

Eurlings en Cramer zeggen toe toe:‘Grens van Schiphol komt in wet’

 |
 Geplaatst door:  
 |
 Bekeken: 663 
|
 NHD 
Eurlings en Cramer zeggen toe toe:‘Grens van Schiphol komt in wet’ Download het gehele artikel 'Eurlings en Cramer zeggen toe toe:‘Grens van Schiphol komt in wet’'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door BS

Regionale luchthavens; tijdens het bezoek van Alders een stalen broek aantrekken en na het bezoek alle ledematen natellen. Als het woord 'Tafel' valt ogenblikkelijk je biezen pakken. Of nog beter; leer van het Schiphol overleg en vertik het je in de luren te laten leggen. Wijs de man en z'n ingehuurde mooipratenden vazal de deur. Na het Schiphol 'succes' hebben ze de smaak te pakken.

Geplaatst door bas van den born

de luchthave Twente will dolgraag een deel van de vluchten

Geplaatst door BS

Ik was weer eens even te rap; uiteraard bedoel ik niet de business 'Luchthaven'. Ik mag hopen dat de omgeving van 'ons' heeft geleerd en zich teweeer stelt tegen deze nieuwe vorm vorm van regentschap. Ik kan er niet over uit hoe schandalig deze politieke beinvloedigsmethodiek (want dat is de 'Tafel van Alders' ;deze man is door het Ministerie van V&W om een boodschap gestuurd en heeft zich van die taak prima gekweten) zich tegenover de bewoners gedraagt. Er is maar een oplossing; niet meedoen aan die manipulatie en op een andere manier zorgen dat het plannetje van Eurlings niet doorgaat. Als de bewoners zich blijven verzetten en dat luid en duidelijk blijven verkondigen heeft de man geen draagvlak en kan niet in de Kamer verkondigen dat het merendeel van de bewoners het met hem eens zijn (want dat is de eigenlijke gotspe)

Geplaatst door V.O.S.

"Grens van Schiphol komt in wet"

Zeker ook op afspraak...........

Ze zijn en blijven onbetrouwbaar !

Geplaatst door Henk

Beste BS, in Twente worden de omwonenden ingepakt met het zogenaamd meepraten over alternatieven zonder vliegveld. Nu komt aan het licht dat alle mooie alternatieven worden overgenomen om een luchthaven te kunnen realiseren (bedrijvigheid moet de luchthaven bekostigen). Zo worden we dubbel gepakt: vlieglawaai plus een groot bedrijventerrein. En weg natuur, rust en ruimte.
Henk