Platform Vlieghinder Regio Castricum
 

Cerfontaine wil minder charterherrie

 |
 Geplaatst door:  
 |
 Bekeken: 494 
|
 NHD 
Cerfontaine wil minder charterherrie Download het gehele artikel 'Cerfontaine wil minder charterherrie'

Reacties op dit bericht

Geplaatst door Gerard

Ah, waarschijnlijk omdat Schiphol KLM/air France de ruimte wil geven én omdat charters nu eenmaal geen hubverkeer zijn, iets dat voor Schiphol veel interessanter is. Cerfontaine presteert het wederom om deze onheilstijding als een mooie boodschap te presenteren. wat hij beweert kan natuurlijk niet waar zijn. Wie gelooft dat de hinder minder wordt als de charters moeten uitwijken is naïef. Hub-gerelateerd verkeer maakt net zoveel herrie, misschien nog wel meer omdat het in dat geval meestal om grotere kisten gaat. Met de charters daalt er dus EXTRA herrie neer bij de andere Nederlandse luchthavens. Het bericht van gisteren ( Lelystad dient verzoek in voor afhandeling Boeing 737 vliegtuigen) past naadloos in de strategie van Schiphol.
Die meeste Nederlandse luchthavens zijn overigens ook(grotendeels) eigendom van Schiphol. Strategisch gezien een meesterlijke constructie.

Geplaatst door Dick K.

Het draagvlak voor de groei van de luchthaven in Haarlemmermeer brokkelt af.
Het draagvlak voor de groei van de luchthaven in Haarlemmermeer brokkelt af.
Het draagvlak voor de groei van de luchthaven in Haarlemmermeer brokkelt af.
Het draagvlak voor de groei van de luchthaven in Haarlemmermeer brokkelt af.
Het draagvlak voor de groei van de luchthaven in Haarlemmermeer brokkelt af.
Het draagvlak voor de groei van de luchthaven in Haarlemmermeer brokkelt af.
Het draagvlak voor de groei van de luchthaven in Haarlemmermeer brokkelt af.

Geplaatst door leo

Het draagvlak voor de groei van de luchthaven brokkelt af.
H t draagvlak v r de groei van de luchthaven brokkelt af.
t dr gvl k v r de gr va de luchthaven brok elt af.
t d g de a luchthave brok elt af
de luchthave brok elt af
luchthave b af

af


Geplaatst door Jan Griese

Tja, de insiders kenden Cerfontaine natuurlijk al langer. Een charmante Wolf in schaapskleren. Nog in 2002 verdedigde hij de huidige wet te vuur en te zwaard in de EersteKamer.-lees de handelingen. Ook ging hij altijd accoord met de dubbeldoelstelling, waaraan velen vanaf het begin twijfelden. Nun noemt hij de dubbeldoelstelling een sprookje. Je moet maar durven. Het gezamenlijke artikel van KLM-Schiphol en LVNL in het KLM personeelsblad De Wolkenridder was al overduidelijk! zie eerder op deze site : van Wijk: We moeten de capaciteit voor de komende 100 jaar veilig stellen.
Hij deelt een sneer uit naar wethouder Bezuijen. Nee heer Cerfontaine , gelukig zijn er nog bestuurders die nu en dan zelf nadenken. Dat hoort zo in een democratie.
En dat het draagvlak voor Schiphol afkalft, daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn. Dat lezen we en ervaren we in media, en via onze mensen onder de div. aan en uitvliegroutes.
Wat vooral het draagvlak aantast, is het gelieg en gedraai in de achterkamertjes van Schiphol en een aantal politici.
Zie Prof Derksen , ook op deze site: Nodig is OPEN machtsuitoefening.
Vandaag is er de 4e tussen rapportage van de CDV Eversdijk: Schiphol moet veel meer duidelijkheid geven over het lawai dat vliegtuigen maken.
Het sprookje van Cerfontaine begint ook te wankelen.

Drs J.H. Griese Secr PLRS

Geplaatst door Dick K.

Leo

M'n complimenten.
Een ijzersterke.
Je moet er maar op komen.