BAS-stilte verklaard
Sinds 1 november 2008 maakt het Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (Bas) gebruik van een nieuw registratiesysteem. Hierin kan worden aangeven of men wil dat Bas contact opneemt over de vraag of klacht.
Bij de evaluatie van het nieuwe systeem bleek dat het verzoek om een reactie niet zichtbaar was bij de medewerkers van Bas. Hierdoor hebben melders mogelijk geen reactie van BAS ontvangen. Inmiddels is het systeem aangepast waarbij men na een melding, via de button vraag, een vraag kan stellen aan Bas. Aan een melding wordt een basis terugkoppeling gegeven (namelijk, de oorzaak), die zichtbaar is in het account van de melder.
Mochten melders alsnog een reactie op een eerder ingediende vraag of klacht willen hebben, dan kan dit bij BAS worden aangeven via mailadres .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of via telefoonnummer 020-6015555. BAS neemt dan zo spoedig mogelijk contact met op met de vraagsteller.
Excuses van BAS voor het ongemak.
Geplaatst door Els uit Castricum