Platform Vlieghinder Kennemerland
Toon menu
Over ons
Lid worden
Contact
Van het bestuur
F.A.Q.
2021
april
maart
februari
januari
2020
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2019
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2018
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2017
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2016
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2015
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2014
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2013
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2012
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2011
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2010
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2009
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2008
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2007
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2006
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2005
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2004
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2003
december
november
oktober
september
augustus
juli
juni
mei
april
maart
februari
januari
2002
december
november
oktober
augustus
juli
juni
mei
februari
2001
juli
juni
2000
juli
februari
1999
december
1998
oktober
april
1997
oktober
augustus
juni
1995
augustus
1994
juni
1993
september
1976
februari
Zoeken:
Zoek
Uitgebreid zoeken
Meer vlieghindernieuws
13 apr
Bijna geen steungeld telt tegelijk als groene investering, zeker in Nederland niet
11 apr
Nieuw perspectief: duurzame luchtvaart voor een sterk Nederland
11 apr
Batterijen zijn bij elektrische luchtvaart deel van het vliegtuig zelf
10 apr
Groei met minder hinder kan niet.
09 apr
Luchthavens willen binnen vijf jaar elektrische vluchten in Nederland
Recente reacties
13 apr
Bijna geen steungeld telt tegelijk als groene investering, zeker in Nederland niet
B.uit Heemskerk schrijft:
Ik ben niet gelukkig dat ik Nederlander ben na het zien wat mijn regering doet, miljarden investeren in een klimaat vernietigende sector als KLM. Onze regering is hiermee een massa moordenaar.
...
12 apr
Nieuw perspectief: duurzame luchtvaart voor een sterk Nederland
ir. B. van Marlen schrijft:
Ik had dit soort acties al omschreven in mijn Truc 26: “Mobiliseer uw medestanders”, dus niets nieuws. Aan de logo’s is inderdaad te zien wie hierin meedoen: de luchtvaart stakeholders en aanverwanten. Het bekende geluid:
...
12 apr
Groei met minder hinder kan niet.
Baard schrijft:
En juist daarom zijn die vaste route,s misschien wel iets om naar uit te kijken !. Er zijn mensen genoeg die er totaal geen last van hebben ,en die kunnen blijven wonen. De prijzen van de woningen onder die ,, luchtwegen ,,
...
11 apr
Batterijen zijn bij elektrische luchtvaart deel van het vliegtuig zelf
ir. B. van Marlen schrijft:
Inderdaad en dit zijn ‘negative gravity solid-state batteries’, waardoor de vliegtuigen toch groter kunnen worden, de oplossing voor een hardnekkig probleem!En is 2035 niet te laat voor de introductie?
...
10 apr
Luchthavens willen binnen vijf jaar elektrische vluchten in Nederland
Hans Buurma schrijft:
TU Delft (de echte deskundigen) heeft een schets gepresenteerd van een elektrische Airbus die vrijwel geheel vol zat met accu's om een langere vlucht te kunnen maken. Voordeel: geen lege stoelen, dus geen overstappers nodig. En
...
Meest gelezen
10 mar
Steun van kiezers aan vijf partijen die luchtvaartkrimp nastreven
11 mar
UPDATE - De herindeling van het luchtruim en de aansluitroutes van Lelystad Airport
04 mar
UPDATE - Verkiezingsdebat Toekomst Schiphol en Luchtvaart
20 mar
Wat is het belang van KLM voor Nederland?
01 mar
Met Tweede Kamerlid Suzanne Kröger praten over milieu en Schiphol
Recent in het nieuws
01 mar
Milieuclubs en bewonersdelegatie trekken samen op bij herziening luchtruim
04 mar
UPDATE - Verkiezingsdebat Toekomst Schiphol en Luchtvaart
24 mar
Heerde slijpt de messen tegen Lelystad Airport
08 mar
Oproep actiegroepen aan Senaat: stem tegen stikstofbesluit Lelystad Airport
20 mar
Wat is het belang van KLM voor Nederland?
Hoofdmenu
Voorpagina
Schrijf! (Uw mening)
Tafel van Alders
Omgevingsraad Schiphol (extern)
Baangebruik
Hinder melden
Eerlijk over vliegen
Links
Archief (knipsels)
Sitemap
Geluidsmeetnetten
Nomos Schiphol
Luistervink
Sensornet
Deutsche Fluglärmdienst
European Aircraft Noise Services
Vliegverkeer
Live vliegtuigen met geluidsmetingen
Vluchten over mijn postcode
Radarplots
'Inzicht bezoekbas'
DFLD radar
flightradar24
Gebruikers
Online: 28
Afgelopen maand